Thursday, 8 March 2012

PERSAHABATAN YANG AKRAB TIDAK AKAN 
DAPAT DIPISAHKAN MELAINKAN KEMATIAN :)

assalamualaikum w.b.t

Hari nie nak storie siked pasal kawan - kawan aku ,
yang memandangkan hari nie diorang balik kampung mungkin diorang akan bace kott bende niee  :')

2 AISYAH

Humairah , Mariam , Izzah , Ratna , Khadijah , Liyana , Zakiah , Zuraidah , 
Fitri , Suhailah , Hani , Nadiah , Nabilah , Hawa , Umi Fasihah , Aisyah , Nasihah , Wina , 
Ain Nazihah , Amira , Mazlah , Aina Mawaddah , Umi Rashidah , Maria dan Fatin .

Korang , aku nak cakap sikit nie . nak berkawan tu biarlah ikhlas ,
jangan memilih kawan sangat , kalau nak kawan dengan budak baik jee , 
budak yang xbaik sape nak kawan kan ? ~ ( K just saying ) 
hmm ,
 aku tahu dalam kebaikan korang tuh , ade yang terpakse buat baik .
Sebab saling tak suke . adat lah tu kan ? xD
gaduh gaduh , pastu baik balik . -,-
Haha . watlekk ! 
dengar jugakk korang cakap cakap pasal aku dekat asrama .
tapi aku diam jee . malas dohh nak kecah kecah , nanti semue menuding jari ! 
belakang cakap lain , time berdepan cakap lain pulakk .
Pergh , memang Ohsemmm ar ~ kan ? 

Tujuan aku buat post nie bukan saje saje kott , ade sebab . 
sebab nak
 MEMBANTERAS SIKAP SALING BERMUSUHAN >,<
 Harhar :DD  

Pape pun aku nak korang tahu yang aku sangat korang sangatt sangat . 
korang tak pernah tahu kan ? :(
dan aku pun xpernah bgtahu korang kan ?
hah , bagus lettuw ~


Sebelum tuhh bace nieee :/ 

 " Bertemanlah dengan orang yang suka membela kebenaran.
Dialah hiasan dikala kamu senang dan perisai diwaktu kamu susah "

HARGAILAH SEBUAH PERSAHABATAN KERANA DI SEBALIKNYA TERSIMPUL
SEGALA-GALANYA :)

* TAKE A NOTE PLEASE :) kBOII , ilovechiuww all :D

No comments:

Post a Comment